lördag 31 oktober 2009

Allhelgonahelg

Igår var jag och tände ljus och marshall på Elias grav. Vad vackert det var på gravplatsen, så många ljus som är tända för dom som inte finns hos oss nå mer. Jag ångrade mig direkt att jag inte hade med kameran. Med tårarna rinnande nerför mina kinder tände jag ljus för min älskade son.
Mange låg under täcket i stort sett hela kvällen, han var inte alls pigg. Han mådde illa och hade kräk känsla, men kräktes aldrig. Idag mår han bättre tack och lov.
Idag har vi dammsugit, rullat köttbullar och tvättat lite. Den här dagen har varit hemskt lugn. Nu på kvällen var vi till Elias grav (denna gång med kameran) för att tända ny marshall till honom. Vi såg att nån har varit och tänt ett ljus till på hans plats. Tur att vi for dit för ljuset hade slocknat. Så givetvis tände vi den. Jag misstänkte att det var syster med familj som varit där och min misstanke var rätt. Tack för att ni tänker på Elias denna dag <3
Bilden är tagen utan blixt, så fint <3
Så otroligt vackert med alla dessa ljus som är tända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar