fredag 2 oktober 2009

Mumindalen.

Idag har vi farit till pappa i Pajala. Vi behöver lite ved till vintern. Konstigt det känns att vara här utan barnen, vet inte sist jag var här utan barn. Fast vi tog med ett stort barn, Emelie ville följa med. Och det var klart att hon fick följa med. Innan vi for så hämtade jag henne från stan. Resan hit gick bra, men det var gamska mycke trafik även på vägen där det aldrig brukar vara trafik. När vi kom fram var det kallt -3 grader och inte har jag med några långkalsonger heller, men det ska väl gå i alla fall. Det känns ialla fall skönt att vara här. Ska nu se på Idol och mysa. Fast vi vill se olika saker, jag vill se Idol och Mange vill se hockey på 6-an. Och det finns bara en tv. Men jag SKA se Idol. Han får missa 30 minuter av matchen. Jag tror Kungen tror att han har kommit till paradiset, han springer fram och tillbaka, helt galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar