söndag 25 oktober 2009

Bio ensam.

Har helt enkelt inte orkat blogga under veckan varför tänker jag inte skriva om. Vad som händer och sker gällande Linus kommer jag inte att heller skriva om här på bloggen. Känner att det inte är rätt att göra det. Mycket är för att det finns så många idioter som inte har med saken att göra.
Igår var Rebecca och Olivia på bio, helt själva. Dom såg filmen Upp. Dom verkar tycka den var bra, spännande och roligt. Före bion fick Rebecca en överraskning och det var att hon fick göra hål i öronen. Hon vart jätteglad och hon var så duktig. Så jag håller tummarna att det läker som det ska den här gången. Hon gjorde hål i öronen för några år sedan och då läkte det aldrig och det var så besvärligt för henne. Så den här gången hoppas jag på mer tur.
Igår var även Manges pappa här och hjälpte till det vi hade kvar att göra i köket och det vart så fint. Det vi har kvar nu är att köpa en ny fläkt. Vi pratade lite igår och nu blir det nog att vi ska köpa fläktkåpa istället för fläktskåp som vi tänkte först.
Nu på morgonen hjälpte jag Rebecca att städa upp i hennes rum, så nu har hon rent och fint. Hon ska till sin pappa idag och vara där till nästa söndag.

2 kommentarer:

  1. Rebecca vart jätte fin med örhängen.

    SvaraRadera
  2. Jo visst är hon. Du är oxå jättefin i örhängen.

    SvaraRadera