torsdag 8 oktober 2009

Snark apparaten har hämtats.

Idag var jag och hämtade snarkmaskinen. Hur man ser ut i den. Man se inte klok ut. Men den ska vara bra på alla sätt. Då är det bara att gilla läget.
Jag fick prova ut en mask, dom brukar alltid börja med en som man har över näsan, sen om den inte passa på ett eller annat sätt så kan man få byta. Jag fick prova andas i den en stund. När jag skulle prata så vart det som ett baksug, så man får inte prata och inte andas med munnen heller. Man får helt enkelt lära sig att andas genom näsan nu. Det ska bli riktigt spännande och se i natt hur det går. Inatt ska jag även få ha nån grej på pekfingret som mäter syret och pulsen. Den ska jag ha med imorgon när jag ska tillbaka till Sunderbyn. På den se hon bland annat om man måste öka eller sänka trycket på apparaten.
Så här se apparaten ut, inte alls stor. Och den lilla masken hoppas jag att ni ser, den ska jag ha runt näsan. Banden ska jag ha runt huvudet så masken håller på plats.

2 kommentarer:

  1. vi vill se den på, vi vill se den på..eller hur?

    SvaraRadera
  2. Skulle inte tro det. Ingen fin syn.

    SvaraRadera