tisdag 13 oktober 2009

Under helgen....

Har inte skrivit på några dagar. Det är inte så att jag inte har gjort något, snarare tvärtom...
I fredags var jag till Sundebyn för att kolla hur syret och pulsen var. Av någon konstig anledning så fick hon inte fram nå, så jag har fått göra om proceduren igen. Senare på eftermiddagen for jag och Rebecca till Leos Lekland. Linda, Johan, David och Elliot var oxå där. Vi eller dom lekte och hade det roligt. Det var så kul att se Elliot i bollhavet, han är nämligen helt galen i bollar. Johan trodde han var ung på nytt, han och Rebecca hoppade studsmatta. Dom hoppade och satte sig på rumpan och upp på bena igen, så där höll dom på. Men roligt hade dom. Jag har filmat med mobilen när dom hoppade. Men tyvärr så vet jag inte hur man för över det till datorn. Ska försöka klura ut det senare.
I lördags skulle jag och Mange kolla på vinterdäck till min bil. Men han ville snabbt till Sara och Leif och fortsätta med deras sovrum i källaren, så vi var igår (måndags). Jag och Rebecca följde även med till dom. Jag och Sara hann även med en mindre promenad. Ida fick följa med i vagnen, det tog inte länge innan hon somnade. Så det var en trött tjej.
I söndags for jag, Rebecca, Sara och Olivia till stan för att gå på Smedjan. Tjejerna gick för sig och jag och Sara gick tillsammans. Vi fikade och kollade i affärer. Rebecca och Olivia visste inte vad dom skulle köpa, så jag tipsade dom att kolla på benvärmare (som är så poppis nu att ha), toppar, sockar och sånt där småtjafs. Dom köpte benvärmare, toppar och ett mobilband som man har runt halsen. Jag tror att dom uppskattade affärerna, och att dom fick gå ensamma. Detta komma vi säkert göra någon fler gång. När vi skulle fara hem, så märkte dom att deras mössor var borta. Vi fick springa runt i olika affärer och kolla och fråga om dom har sett några mössor. Men givetvis hittade vi dom inte. Olivia följde med oss hem och åt middag med oss. Vi hade bestämt att vi skulle göra palt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar