tisdag 13 oktober 2009

Måndag

Igår, måndag for jag till Sunderbyn och kollade om det blev mer lyckat nu med syret och pulsen. Allt var som det skulle. Om en månad ungefär kommer dom att kalla mig igen för att göra en utvärdering, om jag ska ha apparaten eller om det finns nå annat alternativ som fungerar. Vilket jag inte tror. Jag får nog dras med maskinen resten av mitt liv. Efter jobber for jag och Mange och kollade på vinterdäck. Vi hittade eller rättare sagt Mange hittade några som tydligen är bra. Vi hade med dom gamla däcken dit, som tur var fick vi lämna dom där. Ska hämta dom idag så Mange kan sätta fast dom. Mange skulle egentligen till Sara och Leif idag och fortsätta måla. Men Ida hade blivit sjuk (igen) så han skjuter upp det tills imorgon istället. Stackare, hon är så ofta sjuk. Och länge är hon det oxå, inte bara några dagar utan flera veckor, hoppas nu att det inte blir så långvarigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar