torsdag 15 oktober 2009

Kungen 2 år igår

Igår fyllde Kungen 2 år, inget större kalas blev det för honom. Men en och annan kram och puss fick han ialla fall. Mamma och Thomas kom förbi med en påse äpplen. Ska baka nå smarrigt hade jag tänkt, men vet inte riktigt vad ännu.
Rebecca har beslutat för att hoppa av scouterna, varför vet jag inte riktigt, ska prata med henne om det när hon kommer hem.
Idag har jag var till advokaten angående att Linus inte har kommit hem. Mer om det samtalet kommer jag inte att yttra mig om här på bloggen.
Mange är nog sista kvällen hos Sara och Leif idag, känns skönt. Men jag tror att han har nå mer jobb nästa vecka som han ska börja med.
Imorgon har jag semester, vilket känns kanonskönt, få en extra dag innan helgen. Helgen kommer att kännas lite längre, vilket inte är helt fy skam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar