lördag 17 oktober 2009

Kärlek...

Idag har jag och Mange haft det så mysigt. Vi var och åt middag på Östens Pärla och efter det for vi hem och bastade. Jag gillar egentligen inte att basta så där, jag satt där max 4-5 minuter, sen gick jag och duschade. Det blir så himla varmt. Men är man frusen så är det skönt. Jag har även möblerat om lite här hemma, det vart fint. Bakat en äppelpaj har jag oxå hunnit med. På förmiddagen har jag och Mange tagit in studsmattan och poolen, skönt, nu är det klart. Sen har Mange flyttat på båten, nu står den inte vid vägen. Vi har även farit till Elias grav och tänt ett ljus och tagit bort sakerna (svampen och sköldpaddan). Vi skulle ha farit igår och tänt ljuset men det var så mycket annat vi var tvungna att göra. Ikväll blir det bara myspys framför tv-n. Manges mamma och pappa kom förbi en sväng tidigare idag. Manges pappa ska hjälpa oss med lite allt möjligt här hemma, vilket är väldigt uppskattat. Mange är lite trög att få igång med vissa saker, då är det bra att ha svärfar som kan komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar