torsdag 29 oktober 2009

Jobbansökan

På jobbet hade vi ytterligare ett möte angånende uppsägningarna och jag sitter inte så säkert, det känns då som så. Men när jag kom hem började jag skriva mitt CV och personliga brev. Jag kollade lite i förrgår om olika jobb som finns och jag hittade faktiskt ett och annat. Så nu ikväll skickade jag iväg en ansökan. Få se om dom nappar. Vart jag har sökt osv kommar jag inte gå in på mer här. Det känns faktiskt rätt ok att ha gjort det. Jag kan väl inte ha så mycket mer otur nu, det här året har då inte varit mitt år. Det har varit motgångar hit och dit och nu tycker jag att det räcker.
Nu har jag helg till på tisdag nästa vecka och jag ska bara njuta och ha det bra under dessa dagar. Jag och Mange har inte bestämt nå om vad vi ska göra under helgen. Blir nog bara lugnt och skönt, bara vi 2 och Kungen förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar