måndag 16 november 2009

Skitdålig...

Jag vet att jag är skitdålig på att blogga nu för tiden. Men jag har tankar på annat just nu som jag inte kan berätta än. Men det är inte lätt kan jag säga.
I helgen har vi inte gjort så jättemycket. Mange var borta hela lördagen i stort sett och jag tog det bara lugnt. Tvättade och sånt där roliga saker som måste göras.
Ska kankse börja berätta vad jag gjorde i fredags när jag var ledig, skönt på sitt sätt. Jag for till Mia och fikade. Hon hade nämligen bakat Hockeybullar, som blev lyckade och goda. Sen surrade vi om allt mellan himmel och jord. Det var med andra ord himlans trevligt.
I söndags kom Manges föräldrar förbi en sväng och ville bjuda oss på middag, och det brukar vi inte tacka nej till. Skönt att slippa göra mat. Eftersom Rebeccas pappa ska börja jobba i Norge idag så kom hon hem redan igår på eftermiddagen. Så hon följde med till svärföräldrarna. God mat hade Ola gjort, köttfärslimpa och potatis blev det. Sen visade han olika program som är bra för datorn. Man ska ju underhålla datorn som kan bli seg av allt skit som finns i nätet. När vi kom hem så laddade jag och Mange ner allt sånt till våra datorer. Och himlans vad mycket skit vi hade. Men nu är dom som nya, vilket känns toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar