torsdag 12 november 2009

Ont efter vaccinet.

Natten har inte varit så jättebra. Har haft himlans ont i armen. Så fort man har rört den så gör det så förbaskat ont. När jag väckte Rebecca på morgonen så hade hon jätteont igen, kunde inte röra armen. Jag gav henne panodil så hon kunde röra sig lite grann ialla fall. Jag sa till henne att hon fick fara till skolan och ringa om hon skulle få för ont. Skoltiden klarade hon av. Hon ringde vid halv 3 tiden och sa att hon hade så ont i huvudet. Så jag for och hämtade henne och gav henne en panodil till. Resten av eftermiddagen har hon legat och sett på tv. Hon har inge feber ialla fall. Men jag har hört att det är många som får huvudvärk efter dom har tagit vaccinet.
På jobbet idag var SKIT. Jag tänker inte gå in på det mer just nu, det kommer vid ett senare tillfälle.
Till middag åt vi hemma gjorda köttbullar och potatis. Rebecca säger att mina köttbullar är så goda, och det blir jag glad över. Det är inte ofta jag får beröm av min mat.
Vill att det här året ska ta slut. För detta år är fanimej inte mitt år kan jag säga. Nästa år hoppas jag på mer tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar