söndag 22 november 2009

Hockey

Igår var vi på Östens Pärla och åt middag. Och det var så gott. Jag verkligen älskar deras mat. Efter det for vi till Godishuset och köpte lite godis till kvällens Robinson som började igår. For och hämtade Rebecca hos Olivia vid halv åtta tiden. Olivia, Rebecca och Isak hade fått nå Vip kort, så dom hade suttit nån annanstans under en del av hockey matchen. Om jag nu uppfattade Rebecca rätt. Hon var så glad och nöjd. Och vill gå på hockey fler gånger. Hon tycker det är mycket bättre att se den live än på TV.
Sen försökte vi sitta alla i gille-rummet och mysa med godis, brasa och tv. Men det blev alldeles för trångt, alla vill ju ligga ner och det går inte. Soffan där inne är ju inte så jättestor. Så det slutade med att jag och Rebecca gick till tv-rummet istället. Det gick lika bra.
Idag har jag och Mange dammsugit och plockat, tvättmaskinen går för fullt. Till middag idag ska vi äta palt. Det ska bli så gott. Vi ska även bjuda hit Manges föräldrar på middag.
Vi måste bara iväg på affären och handla lite grann, och det känns mindre kul.
Har sovit konstigt inatt så jag känner mig inte så utvilad idag. Är trött och seg. Får bli en tidig kväll för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar