tisdag 10 november 2009

Vaccinet

Idag tänkte jag och Rebecca ta vaccinet mot influensan. Jag har velat fram och tillbaka om vi ska ta den eller inte. Men nu har jag beslutat att ta den. Få se vad vi får för några biverkningar, om vi får några. Rebecca vet inte om nåt ännu utan jag ska berätta det när jag hämtar henne om en stund. Det känns bara lite jobbigt att fara till stan för att få en liten spruta, men det är ju bara att gilla läget. Efter jobbet var jag på Stadium och köpte Rebecca nya täckbyxor, ett par gråa fick det bli i år. Dom svart var slut i hennes storlek, vilket var synd.
Mange är på Tiimari och målar, gick förbi där och såg han stå och måla i skyltfönstret, vad jag skrattade när jag såg han stå där och måla för fullt. Kan tänka mig att han blev lite uttittad av alla människor som går där fram och tillbaka. Men söt var han ialla fall. Jag frågade om han var till salu där han stod. Han bara skrattade åt mig.
Fick sms av Rebeccas pappa idag där han sa att han var sjuk och det var lite osäkert om han kunde ha umänge med henne i helgen, men han skulle höra utav sig så fort han vet mer om han orkar och så där. Och Rebecca får mer än gärna vara med oss i helgen.
Igår var Rebecca hos en kompis och planerade ett disco som dom vill ha hos oss nästa helg. Och det ska hon få ha. Mange funderar på att fly fältet då. Men vi får se om han ändå inte kan vara hemma och vara en hjälpande hand om det behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar