måndag 30 november 2009

Grattis Robert på födelsedagen.

Storebror Robert fyller år idag, men han vill inte att vi kommer dit och firar honom. Ett stort grattis till dig.
Var till läkaren idag. Min sjukskrivning går över imorgon. Jag har bestämt att jag ska försöka jobba 75% från och med imorgon, få se hur det går. Det är ju som sagt inte alls så kul att fara till jobbet nå mer men måste stå ut tills allt är klart. Jag har inte hört nå mer om uppsägningen när den kommer. Det jag har hört är att las processen ska försöka vara klar till imorgon, men om det är det har jag ingen aning om.
Var och kollade lite på en julstjärna som jag vill ska hänga i Linus rum och jag hittade en som var ganska fin. Köpte även en spargris till Rebecca och Linus som dom ska få måla, en jultomte. Kan vara kul att få göra.
Ska alldeles strax hämta Rebecca från skolan.
Till middag blir det nog lax i ugn och potatis.
Måste börja ta itu med julklapparna snart, men det tar emot. Allt är så himla dyrt. Eftersom jag inte har barnen denna jul så kommer dom inte få så jättemycket i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar