torsdag 3 december 2009

Utvecklingssamtal på Linus skola.

Igår hände det nog inte så mycket iallafall av vad jag kommer ihåg. Jag var otroligt trött, somnade fort. Hann somna innan Mange kom och la sig.
Idag har Rebecca varit till tandläkaren för att fylla igen dom 2 andra groparna hon hade i 6 års tänderna och dom behövde inte sätta nån bedövning. Allt gick jättebra. Men hon gillar inte när det är en massa saker i munnen och samtidigt ska hon gapa stort. Men vem gör det, men det är bara att gilla läget.
Det känns verkligen i kroppen att man jobbar 2,5 timme längre på dagarna. Jag är helt slut när jag kommer hem.
Efter jobbet idag hade jag utvecklingssamtal med Linus och hans fröken och det går framåt för honom. Det är så roligt att höra hur duktig han är och att han tar för sig saker som han abslout inte gjorde förrut.
När vi kom hem började Linus baka en äppelpaj som blev jättegod. Han är så duktig på att baka och helt själv.
Nu är Linus och ser Lule hockey spela med farfar. Han hade fått fribiljetter från skolan. Ni kan ju gissa vem som inte blev så glad som inte fick följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar