söndag 13 december 2009

Julgranen.

Nu har vi klätt våran julgran. Jag vet inte vad som var med Linus och Rebecca. När vi skulle börja så var Rebecca skitsur. Men jag väntade inte utan började. Sen vart hon på bättre humör med då vart Linus skitsur. Men jag fortsatte att klä granen. Varför ska dom vara så sura när man gör nåt kul. Nu har vi även fikat lite adventsfika. Mysigt med granen klädd och lite tända ljus.
Det konstiga med våran gran var att vi tog ner den från vinden och då fattades mitten grenarna och alla gick upp på vinden igen och letade men vi hittade den inte. Men vi hittade en annan gran. Och vart den kommer ifårn vet varken jag eller Mange. Men det var jättefin.
Promenad blev det idag, jag och Sara promenerade in till stan och det var så skönt att få röra på sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar