lördag 12 december 2009

Yes :))

Chefen ringde till slut igår. Gillar inte att vänta på svar man egentligen vill ha på en gång. Men hon sa så här att jag måste jobba till sista januari och får sen arbetsbefrielsen från och med 1 februari. Det är bättre än att jobba till sista februari och få arbetsbefrielse 1 mars.
Eftersom jag får 25 nya semesterdagar nästa år så sa jag att jag vill ta ut semester hela januari. Först var hon helt tyst, hon funderade väl på vad hon skulle säga. Hon godkände den vilket känns så jäkla skönt. För jag vill inte till jobbet över huvudtaget. Jag mår inte alls bra av att vara där. Och det vet hon om. Så det känns så himla skönt att hon beviljade semester. Min sista arbetsdag på företaget är 29 december och det är inte alls många dagar kvar. Så nu är det verkligen nedräkning för min del. Hon godkände ledigheten för att jag inte alls mår bra just nu och jag vet att vi har massor med jobb. Så dom som blir kvar lär få jobba som tusan för att det ska gå runt på våran avdelning. Men det är inte mitt problem längre, vilket känns skönt.
Jag söker fortfarande jobb som jag vill göra och får jag inte det så vet jag nu vad jag vill plugga till men det håller jag lite för mig själv än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar