onsdag 30 december 2009

Påhitt.

När Rebecca kom hem igår så dröjde det inte länge innan hon ringde till Olivia. Jag skjutsade dit henne, men före det var vi tvungna att hämta hennes täckbyxor hos hennes pappa som dom hade glömt där. Tur att han inte bor så långt borta. Sent på eftermiddag eller kvällen så ringde Rebecca och frågade om hon fick sova över där och att det var okej för Sara och Leif. Det var även okej för mig. Men när jag pratade med Sara idag så hade flickorna varit vaken till kl 5 på morgonen. Sara hade gått upp och sagt åt dom på skarpen att det bara var att slå av tv-n och sova. Dom hade sagt på morgonen att dom ville vara vaken hela natten. Vilka ideér dom kan få. Att dom inte kan tänka att man blir trött, grinig och sur när man inte sover på nätterna. Men så långt tänkte dom nog inte. Vilka ungar!
Jag har fortfarande ont i bihålorna. Det bara spränger i dom speciellt när jag ligger ner. Masken som jag ska ha på nätterna är ingen idé att ha på mig. Nu VILL jag bli frisk.
Vi ska fara upp till Pajala och fira nyår, men om vi far idag eller imorgon på morgonen är inte bestämt än. Ska bli kul att fara till pappa och vovven Tina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar