söndag 20 december 2009

Hipp Hipp Hurra......

På lördag var jag uppe tidigt för att förbereda vad som skulle hända denna dagen. Jag har längtat otroligt mycket efter denna dag. Och till slut så kom den.
Denna dag var Linda och Johans bröllopsdag och jag och Magnus fick vara vittne till deras vigsel. Vi var/är otroligt tacksamma över att få vara med på denna underbara dag.
Som tack för att få ta del av denna dag ville jag bjuda på 3 rätters middag. Förrätten och efterrätten kom jag på rätt snabbt vad vi skull äta. Till slut var jag tvungen fråga Sara om hon visste nån bra och god maträtt som vi kunde äta till huvudrätt och givetvis hade hon det.
Tusen tack Sara för råd och tips du gav mig.
Kommer lägga ut bilder och recepten på maten jag lagade.
Men nu till lite bröllposbilder på brudparet.
Vigelsringen träs på.
Bröllopskyssen ville vi inte missa att fotografera.
Här är hela Familjen Pettersson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar