tisdag 29 december 2009

Bihålorna.

Var till läkaren igår. Har varit sjuk nu en vecka och känner mig inte kurrant att gå till jobbet idag. Jag har så jäkla ont i mina bihålor, jag tror dom sprängs snart speciellt när jag ska snyta mig. Jag fick nå starkare nässpray (Nasonex), men jag tycker inte den hjälper mot nästäppa. Den har Linus mot sin allergi på våren, inte visste jag att den även hjälper mot bihålorna oxå. Jag får som ett tryck över bihålorna när jag blir täppt i näsan och det lättar lite grann när jag tar vanligt nässpray. Läkaren tyckte inte att jag behövde ta vanligt nässpray, men efter som det känns som att jag ska avlida när det blir ett sånt förbaskat tryck så tar jag vanligt nässpray oxå.
Sen den här jäkla huvudvärken jag har. När ska den gå över månne? Jag blev helt sjukskriven till 5 januari.
Vi som har planerat att fara till Pajala imorgon, få se om vi kan fara dit. Ska prata med Mange om det idag. Han är ju inte heller särskilt frisk. Men han jobbar på ialla fall.
Idag kommer Rebecca hem. Linus kom hem igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar