fredag 18 december 2009

Ledig

Idag är jag ledig och det känns så jäkla skönt och bra. Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar på jobbet och det ska jag väl ändå fixa. Fast fara till jobbet känns inte alls bra eller roligt nå mer av olika anledningar.
Eftersom jag inte har barnen under julhelgen ska vi har våran lilla julafton ikväll. Ska bli så mysigt. Tråkigt att dom inte är hos mig under julhelgen. Den är ju för barnen. Men man kan inte göra så mycket åt saken.
Har en del att göra idag. När Rebecca slutar skolan ska jag köra henne och Olivia till stan. Rebecca ville köpa lite julklappar. Sen i eftermiddag ska jag och Rebecca klippa håret. Vilket känns verkligen på tiden. Jag har hittat några frisyrer som jag vill ha på nätet som jag har skrivit ut. Tycker det är så svårt att förklara hur jag vill ha det. Sen efter middagen ska dom få sin julklappar.
Sen längtar jag tills imorgon. Vad vi ska göra då berättar jag imorgon eller på söndag. Men det ska bli himla roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar