fredag 11 december 2009

Varför tar det sån tid?

Vad seg jag känner mig. Har en del som jag skulle behöva göra som bl a boka tid för klippning till mig och Rebecca, tänkte till frisören här på Storheden, den inne på Coop. Måste förbi och boka tid till Volvo så jag kan besikta om bilen. Jag var förra helgen och besikta bilen och fick givetvis ombesiktning. Smågrejor som måste justeras.
Mange kom hem för ett tag sen. Hans jobb ska ha julbord på Bryggeriet så han har precis farit iväg. Barnen är hos sina pappor, så det är bara jag och Kungen hemma. Få se när Mange skulle kommer hem. Han skulle ialla fall vara nykter :) inte dumt det.
Sen så väntar jag på att chefen ska ringa och ge mig ett besked om jag måste jobba till sista februari eller inte. Jag fattar inte vad det är som tar sån jäkla tid. Det är väl bara och bestämma sig, varför dra ut på det. Känner att jag bara blir irriterad på hela situationen.
Om hon inte ringer snart så får väl jag göra det och kräva ett svar.
Jag har även hittat ett jobb som jag har sökt. Känns kanonbra när jag hittar sånt jag kan tänka mig och jobba med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar