måndag 7 december 2009

Örhängen

Oj vad trött jag var när klockan ringde imorse. Den förbannade masken jag har gjort så jag inte har kunnat sova hela natten. Måste spänna fast den hårdare ikväll när jag går och lägger mig.
Rebecca är hos en klasskompis, ska hämta henne lite senare.
Igår kom Sara förbi hit för att promenera, herre gud vad längesen vi promenerade tillsammans. Vi pratade om allt möjligt men på något sätt så berättade jag att vi skulle byta ut Rebeccas örhängen senare samma kväll och jag berättade även att jag hade köpt silverörhängen till henne. Silverörhängen innehåller ju nickel, vilket jag inte alls tänkte på eller visste när jag köpte dom. Jag vill inte att hon använder såna örhängen riktigt än. Är lite rädd att hon ska få nickelallergi och det vill jag inte. Så nu måste jag försöka hitta några andra som inte kostar allt för mycket till henne så hon får byta. Rebecca vart givetvis inte så jätteglad när jag berättade att vi måste vänta några dar till. Men hon förstod samtidigt, vilket var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar