torsdag 24 december 2009

Julafton

Både jag och Mange känner oss rossliga, hostar, snorar och nyser. Men vi kurerar oss med halstabletter och treo/alvedon. Känns inte så kul. Egentligen vill man bara krypa ner under täcket och ligga där.
Igår spelade vi Bingolotto, gjorde skinka och drack glögg. Eller jag drack inte glögg, jag höll mig till julmust. Bingolotto, vill jag inte ens säga nåt om, helt meningslöst program att se. Men Mange har som tradition att spela varje år, just vid uppesittarkvällen. Vi vann ingeting heller. Pappa kom och spelade med oss. Var mysigt annars.
Jag saknar mina barn otroligt mycket., Julafton är ju barnens dag och vara utom dom känns inte alls nå roligt. Tankarna går även till Elias, det skulle egentligen vara hans första jul som han inte får vara med om. Känns helt sjukt tråkigt. Mitt hjärta gråter verkligen. Men jag får försöka göra så bra som möjligt av denna dag.

Jag önskar er alla en riktig god jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar