tisdag 15 december 2009

Grattis mamma.

Igår fyllde mamma år, grattis på födelsedagen. Jag ringde även till henne så jag glömde inte helt bort henne.
Igår när jag hade hämtat barnen från skolan så vart det pepparkaksbak här. Linus och Rebecca bakade helt själva. Tycker det blir så grisigt med allt mjöl och sånt. Så detta år fick dom klara sig själva vilket dom gjorde med bravur. Dom börjar bli stora.
Inatt har jag tydligen snarkat så Mange gick och la sig i gille-rummet. Ändå hade jag snarkmasken på. Men jag är helt slut i kroppen så det kan vara en faktor till att jag snarkar. Går mycket energi till att gå och vara på jobbet när man inte alls vill, men jag kämpar på. Inte många dagar kvar.
Nu på morgonen ska vi till Rebeccas skola och se ett julspel som Rebeccas klass ska göra på engelska. Ska bli spännande och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar