söndag 13 december 2009

Julgran

Igår var jag runt överallt och sökte jacka och täckbyxor till Linus, efter mycket om och men så hittade jag på Stadium. Jackan var t.o.m på rea och det gillar jag skarpt. Ringde och frågade om Linus ville komma hem och prova det som jag hade köpt och det ville han. Det blev att han stannade kvar här. Han var förkyld på råga på allt. Han såg inte alls pigg ut. Men inge feber som tur är. Han vart jättenöjd med det jag hade köpt. I och för sig så är han inte kräsen när det gäller kläder. Han tänker så här spelar roll hur dom ser ut huvudsaken att dom är varma. Har en ganska klok son.
När Rebecca kommer hem idag så ska vi klä julgranen. Måste bara få tag på en ny julgransfot, den vi har blir jag så irriterad på varje år och tänker att jag måste köpa en ny. Den är med andra ord skitdålig. Förra julen rasade hela granen ner på golvet när granen var klädd och klar. Undra om det är några affärer öppnade idag?
Sen så skulle jag vilja gå på en promenad. Undra om Sara har tid och lust med det idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar