tisdag 22 december 2009

Sjuk.

Jaha, då håller man på att bli sjuk eller jag känner mig sjuk. Har skitont i halsen och känner mig helt orkeslös i hela kroppen. Jag hade inte tänkt att vara hemma först. Men det blev så ialla fall, jag känner mig alldeles för sjuk att gå till jobbet. Inte riktigt vad jag hade tänkt egentligen, har ju inte så många dagar kvar på jobbet. Men är man sjuk så är man. Kan inte göra så mycket åt saken.
Har legat och sovit hela förmiddagen. Jag har inte sovit så värst bra inatt.
Igår for Linus till sin pappa som han ska vara med nu under en vecka. Idag far Rebecca till sin pappa efter hon slutar skolan och ska vara med honom en vecka. Kommer kännas jättekonstigt att inte få vara med barnen denna jul. Är väl därför man håller på att bli sjuk. Mange är inte heller frisk. Så få se om vi båda ligger och är sjuka på julafton.

2 kommentarer: