tisdag 5 januari 2010

Min älskade dotter, Rebecca <3

Imorse fick jag en liten bok som Rebecca har gjort för längesen. I den står det:
Grattis mamma från Rebecca (det skulle komma tidigare)
När man vänder blad står det på ena sidan PUSS PUSS PUSS och på sidan brevid har hon ritat av mig när jag sover med en glad mun och sen har hon skrivit:
Elias jag älskar dig mamma.
En ny sida och där har hon klippt ur en bild på en baby som skrattar och säger mamma och ett hjärta där det står PUSS PUSS PUSS.
På nästa sida har hon skrivit:
Nu när du äntligen har blivit mamma igen så hoppas jag att du mår bra. Jag försöker att inte bråka men det är svårt. Bråkade du när du var liten? PUSS PUSS
När man sen vänder blad har Rebecca målat en jättefin teckning. På andra sidan har hon skrivit:
Jag älskar dig. Det var synd att Elias dog för flera anledningar en av dom är att jag vill ha en levande lille-syskon. Men Elias kommer jag alltid att minnas och dig mamma. PUSS och sen har hon ritat ett hjärta och i den har hon skrivit love.
Ni kan ju bara gissa att det sprutade tårar när jag läste denna bok. Jag gick gråtande in till henne och kramade om henne och sa att jag ÄLSKAR HENNE så himla mycket och sa att Elias inte avled pga att hon ville ha en levande lille-syskon.
Hon är så go min älskade dotter.
Ja..... ni kan ju bara gissa att det rinner tårar från mina kinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar