måndag 11 januari 2010

Vända på dygnet?

Hur lätt är det att vända på dygnet? Nu under jul och nyår så har jag naturligtvis vänt på dygnet och känner att jag måste vända tillbaka den nu när barnens skolor har börjat. Jag måste ändå kliva upp på morgonen och förbereda dom för skolan. Vill inte vara allför trött då.
Nu har jag semester hela januari vilket känns skönt. Men lite konstigt känns det ändå att inte gå till jobbet som man har gjort i så många år.
På lördagen så dammsög, tvättade jag medans Mange fixade lite i garaget. Tanken är att jag ska ställa in min bil där. Hur det går är inte riktigt klart ännu. Skotern står nämligen där ännu och den måste ut därifrån för att jag ska få in min bil dit.
Igår var jag till Dollarstore för att kolla på lite gardiner. Jag hittade en jättefin men den var slut, då såg jag att dom hade samma mönster fast som panelgardin, givetvis var även den slut. Vilken tur jag hade. Jag hittade en annan som jag köpte, den är inte lika fin men den duger tills vidare. Tur att dom inte är dyra.
Efter vi hade ätit middag så for jag till Mia och fikade och surrade en massa saker, väldigt trevligt var det.
När det blev kväll så skulle jag somna fort tänkte jag, men så blev det inte. Klockan var över 2 på natten innan jag till slut somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar