onsdag 27 januari 2010

Storm ute.

Oj nu har jag inte skrivit på flera dagar. Det har väl inte hänt så jättemycket som jag vill skriva om här ialla fall.
Vilket väder det är ute, storm. Tur att jag inte behöver fara någonstans. Bara vara hemma och mysa och ha det lugnt och skönt, vilket känns kanon.
Under helgen har det inte hänt eller jag har inte gjort så jättemycket. Rebecca har varit här denna helg. Dom hade en basketcup i lördags i Boden. Dom vann 5 matcher av 6, vilket var jättekul. Rebecca har precis börjat spela basket igen, så hon hade tyvärr inte fått spela nån match. Hon har "bara" tränat 3 gånger innan cupen var. Men hon var nöjd ändå, och det är huvudsaken. På söndag var hon på kalas på Tunas bowling. Linda med familj kom och hälsade på denna dag, vilket var roligt. Alltid kul att få främmande. Annars var helgen lugn och skön. Inte så många måsten.
Igår var jag sista gången till läkaren. Det känns skönt att avsluta sjukskrivningen nu. Han tyckte det har varit intressant att följa mig. Han har inte varit med om nåt sånt här under tiden han har varit läkare. En som stup i ett får ett slag i magen och reser sig upp innan nästa slag i magen kommer igen. Men nu ser jag bara framåt, nån gång kommer tankarna bakåt i tiden på allt tråkigt som har hänt, men så ofta är det inte. Ett nytt år, nya utmaningar. Positiva tankar och förhoppningar. Efter läkarbesöket for jag in till gamla jobbet för att få en dosa så jag kan lägga in semester och annat som ska göras. Kändes okej att gå dit. Men det kändes ännu bättre att gå därifrån kan jag säga. Jag är så nöjd med beslutet jag tog fast det var jobbigt och tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar