onsdag 13 januari 2010

Omöjligt

Hur kan man vända på dynet när man somnar på dagen. Igår la mig för att se lite tv, ja... nog somnade jag, sov i över 2 timmar. Så igår somnade jag efter kl 12 på natten. Så nu vågar jag inte se tv, lär väl somna. Undra om jag kan lägga mig och läsa? Jag törs nog inte det heller, lär somna.
Imorse gick det riktigt bra med barnen, igår gjorde det inte det, dom var så trötta, dom vill inte kliva upp från sina varma sängar. Längtar redan till nästa lov så jag slipper tjata och gnälla att dom måste kliva upp.
Igår var Rebecca med Olivia. Jag tror hon ska börja åka buss till henne, busshållsplatsen ligger nära där dom bor. Jag är lite less att hålla på att köra fram och tillbaka. Det måste vara billigare att åka buss.
Undra vad vi ska äta till middag idag? Den ständiga frågan.
Jag måste nog kolla lite på Saras blogg om jag hittar några enkla och bra recept på mat som jag kan göra. Att göra mat som vi alla tycker om är en omöjlighet, alltid är det nån som tycker maten är dålig eller äcklig. Hur kul är det att göra mat då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar