torsdag 7 januari 2010

Minus 30,2 grader kallt

Igår for vill till mamma och Thomas i Piteå och åt middag. Det var jättegott. Även efterrätten var god, stekta äpplen med after eight och vanliljsås. Jag hittade ett recept på en chokladtårta som jag ska prova nån gång, den såg himelsk god ut.
Idag ska Rebecca, Olivia och Isak på bio, jag ska hämta dom när den slutar. Dom ska se Alvin och Gänget 2, hon har sett den redan, men vad tusan... hon får se den en gång till.
Sen på eftermiddagen ska hon till sin pappa och vara över helgen.
Men fyyy vad kallt det är ute. Kungen vill inte ut, han skuttar och vill helst inte gå. Han ser rätt rolig ut. Men han måste få göra sina behov vare sig han vill eller inte. Men det är ganska synd om honom. Jag funderar på att köpa han ett par skor, så han inte förfryser sina små tassar.
Vi har även städat undan julen lite grann, det är bara julgardinerna kvar, ska ta dom i helgen. I köket vill jag ha nya gardiner, få se om jag övertala Mange att fara till Dollar Store och se om dom har några som vi kan fynda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar