tisdag 20 april 2010

Besök till graven.

När Rebecca kom hem från skolan ville hon vara med Olivia, så jag körde henne dit. När Mange kom hem for vi till Elias grav för att tända ljus och lägga lite blommor. Bilder kommer sen, jag har nog glömt kamera sladden hos pappa, jag hittar den då ialla fall inte. Orkade inte ringa och fråga om den är där, får göra det imorgon. Det vart ialla fall jättefint på graven. När vi kom dit såg vi att dom håller på att tina upp till en ny grav, till ett litet barn. Så himla många barn som dör, det är inte alls rättvist. När vi kom hem så började jag med middagen, Mange ville ha raggmunkar, så jag ställde mig och stekte såna. Idag har jag inte kunnat äta nånting, allt har bara vuxit i munnen på mig och fått kräk känsla. En banan fick jag med näppe i mig. Fick i mig några raggmunkar ialla fall.
Har haft en fruktansvärd huvudvärk idag, inte konstigt för det har runnit tårar hela dagen och ingen mat i magen. Efter middagen började jag plantera om lite blommor.
Flickorna ville komma hit så jag och Sara var på en liten promenad, så kunde flickorna vara här en stund, var jätteskönt att promenera.
Linus for till en kompis direkt efter skolan och var där hela eftermiddagen.
Nu är den här dagen äntligen slut. Har varit otroligt jobbigt och tufft känslomässigt. Nu hoppas jag att jag kan sova inatt.
Grattis Elias på din 1-års dag. Älskar dig massor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar