måndag 19 april 2010

Enda till Ale.

I lördags for vi till mamma och Thomas och såg hockey, eller Mange och Thomas såg, inte jag och mamma. I pausen åt vi god mat. Jag skulle vara hemma klockan 21 för jag skulle se Millenium, så vi for hem efter kl 20, eller klockan vart nästan 21,30 innan vi kom iväg, så jag missade några minuter av Millenium.
Igår var det lugnets dag. Manges föräldrar kom på besök en snabbis. Hade bakat en rabarberpaj med lite hallon i som vi fikade tillsammans. Gott var det. Mange skulle byta till sommardäck, men så blev det inte, han var lite seg igår ;)
Idag har jag varit till Ale där Vicky bor. Kändes långt borta. Stor och fin gård har dom, och när huset är renoverat kommer det bli kanonfint, stora härliga rum hade dom. Jättefint. Roligt att träffa Vicky igen, jag hann även träffa deras son, Rasmus som är 1 år yngre än Linus. En hövlig kille, tog en i hand och hälsade. Skulle aldrig Linus göra på eget initiativ ;) En rolig prick var han oxå. Peter jobbade jag så honom hann jag aldrig träffa, men det kommer fler tillfällen. Jag hoppas vi kan träffas allihopa på middag och god dryck nån helg.
Imorgon blir det fika med Petra och eventuellt Camilla, ska bli himla kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar