tisdag 13 april 2010

Cyklarna.

Linus kom igår för att skruva i sin minicross eller vad det nu är. Han ska nog sälja den. Och har ingen annanstans att vara. Gick sådär med skruvandet.
Igår tog vi ut våra cyklar. Vi cyklade till Statoil för att pumpa upp dom. Det var skitjobbigt att cykla dit med knappt nå luft i varken fram- eller bakhjulet. Men nu är det gjort och barnen får cykla till och från skolan. Skönt att slippa ta bilen.
Jag har även sökt en del jobb, håll tummarna att dom nappar. Vad eller vart jag har sökt vill jag inte berätta.
På eftermiddagen igår somnade Rebecca på soffan, så hon hade lite svårt att somna igår kväll. Både för och nackdelar att vara ledig en vecka. Men snart är det sommarlov, tror det bara är 8 veckor kvar, tiden går fort. Och till hösten börjar Rebecca mellanstadiet och Linus högstadiet. Usch vad tiden går fort.

2 kommentarer:

  1. När jag läste att det bara var 8 veckor till sommarlovet tänkte jag "Nä nu har hon räknat fel". Men det är ju BARA 8 veckor kvar, helt otroligt.

    SvaraRadera
  2. Ja tiden går fortare än man anar :)

    SvaraRadera