fredag 23 april 2010

Stor handlat

Idag har jag storhandlat helt själv. Vi hade slut på allt, så kundvagnen var nästan överfull. Men nu i efterhand känns det skönt att ha gjort bort det.
Linus kom hem efter skolan och gjorde det sista på inlämningsuppgiften.
När Rebecca kom hem skulle hon vara med Olivia så det var bara att hoppa in i bilen och köra henne till Mjölkudden. Hon ska även sova över där inatt. Bara dom inte är vaken hela natten som dom var sist. Då blir det ALDRIG mer. Men hon lovade ialla fall att inte göra om det.
Efter jag hade handlat så bakade jag kakor. När jag var hos Vicky i måndags så bjöd hon på supergoda kakor som jag begärde receptet på. Recept och bild kommer sen.
Hittade även några jobb som jag har sökt, hoppas att dom nappar, nån av dom ialla fall.
Kabeln till kameran var inte hos pappa så undra vart den är, måste gå igenom väskorna igen. Hade tänkt sova en stund idag men det har inte blivit av. Jag känner mig helt slut i kroppen. Väntar nu att Mange ska komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar