torsdag 15 april 2010

Stolt mamma!

Igår hade jag utvecklingsamtal med Rebecca. Herre gud vad duktig hon är i skolan. Dom har haft nationella provet under vårterminen och hon blev godkänd i allt. Jag är såå stolt över henne. Dom hade haft 2 lästester och där hade hon 17 poäng av 18 på båda. Mattetesterna hade dom 6 olika uppgifter som hon skulle göra och där hade hon 15 rätt av 15, 19 rätt av 20, 13 rätt av 13, 19 rätt av 20, 19 rätt av 21 och 9 rätt av 10. Kanonfina resultat!
Nästa vecka ska jag ha utvecklingsamtal med Linus, ska bli spännande, men jag tror att det går lika bra för honom oxå.
Linus kom hem en sväng igår. Klassen ska sälja majblommor, så han och en kompis var och sålde ganska många blommor. Det är så kul.
Kl 17,00 for jag och Rebecca till skolan igen, då var det klassdisco som gällde. Hon tyckte att det var jättekul. Det var meningen att det skulle hålla på till kl 20,00 men många föräldrar vart less, även jag. Så alla for hem innan kl var 20,00. Rebecca somnade snabbt, vilket var bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar