onsdag 28 april 2010

Grattis Sofia på 7-års dagen.

Idag fyller systerdotter Sofia år, så vi ska dit i eftermiddag och fira henne med present och fika. Jag och Rebecca hittade present igår, sen gjorde vi ett gratulations kort till henne. Rebecca tycker alltid att jag hittar så bra presenter till alla andra men inte till henne, jag bara skrattade åt henne, typiskt. Hon tänker nog inte vad hon har fått egentligen. Sen så fyller hon ju år snart så hon kan ju önska sig samma saker om hon vill det.
Jag är trött idag, funderar om jag ska gå och lägga mig och vila en stund. Sover dåligt om nätterna nu, känns inte bra.
Blir inge Råneå besök i helgen heller, dom har dubbelbokat ha ha. Är inte förvånad. Men så är det när man har mycket runt omkring sig. Jag och Mange satt igår och funderade vad vi då skulle hitta på, men kom inte på nåt bra. Blir väl att bara ta det lugnt som vanligt :)
Frågade honom om vi skulle ta en tripp till Ikea, då blängde han bara på mig. Varför tycker karlar det är så tråkigt att vara där?
Jag och Linda har bokat in en dag nästa vecka, ska bli sååå kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar