måndag 26 april 2010

Jagat jackor

Idag har jag ränt. Barnen behöver vårjackor. Till Rebecca hittade jag på Lindex, jättebra. Hon fick lite annat oxå som kofta, kortarmad tröja och jeans som är snäva hela vägen. Men till Linus letade jag överallt efter en jacka men hittade inget här på Storheden, så det var bara att bege sig in till stan, kändes inte så kul. Där letade jag oxå överallt. Visst, jag hittade men är inte villig att betala 800-1000 kr för en jacka till honom. Men på Lindex hittade jag en som såg rätt ok ut, hoppas bara att han gillar den. Det som är bra med Linus är att han inte är kräsen när det gäller kläder. Så nu väntar jag att han ska komma hem så han får prova den. På stan träffade jag Birgitta, gamla chefen. Var kul att se henne. Jag var även till Dollarstore där dom hade billiga kappor till köksfönstret ovanför diskhon. Den vi har nu är vinröd och den passar inte riktigt in där nå mer, så nu köpte jag en naturvit kappa. Den ska jag stryka nu och hänga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar