onsdag 26 september 2012

Vecka 38, lördag och söndag

I lördags for jag och Vicky till Olearys och åt middag och såg när Luleå hockey match. En spännande sådan och med vinst. Kändes härligt.
Tyckte de hade en knepig meny. Men till slut åt jag torilla bröd med kyckling i och annat som jag tyvärr inte kom ihåg. Det var rätt gott. Till efterrätt delade vi på 4 olika sorters kakor. Nån var riktigt god och nån var riktigt dålig, tyvärr. Men kvällen i sin helhet var kul och det är huvudsaken.
På kvällen for jag och hämtade hem Rebecca som var hos sin pappa.

Söndagen var jag och Rebecca hela dagen i Arcus för basketmatcher. Rebecca skulle spela 4 av 7 matcher och vann 3 st. Otroligt bra kämpat. Men hade en riktigt trött tjej när vi kom hem. Hon stupade rak lång i sängen, helt slut. Men hon är så himla duktig, kämpar in i det sista.
Mange hade startat grillen. Denna dag blev det grillad kyckling innerfilé med potatisgratäng eller pommes frites. Det var smaskigt. Tog ingen bild som jag ångrar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar