söndag 30 september 2012

Vecka 39, söndagens middag

Mange jobbade även idag. Så min söndag blev lugn. Tvättade och dammsög och tittade på film. Rätt skönt. Men börjar bli ganska less att inte få prata. Känns ensamt och som ett fängelse om ni förstår vad jag menar, lite svårt att förklara.
Rebecca hämtade vi upp kvart över 5 på eftermiddagen, efter det for vi och handlade lite. Inte så smart att handla på en söndag. Finns inte så mycket färskvaror då. Men lite grann i alla fall fick vi. Det är ju inte bra att fara och handla när man är hungrig, det hamnar så mycket onödiga saker i kundvagnen. Vart vi än gick så såg vi godsaker och Mange gick och sa MMMM hela tiden :)
Till middagen skulle vi värma upp pizzan, det fanns inte så mycket kvar av den som jag och Rebecca åt, så jag började pilla bort alla musslor som fanns på Manges pizza. Men det vart så äckligt så jag valde att göra en mannagrynsgröt och skinksmörgås istället. Det var gott. Mannagrynsgröt är en av mina favoritgröt.

Snygg Kungen :)
Det är inte bara jag och Rebecca som älskar filten jag har köpt, utan Kungen oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar