söndag 30 september 2012

Nya kurser

Glömde skriva i förra inlägget om skolan.
Kursen Vård vid demenssjukdomar är nu klar. Nu väntar jag bara att läraren ska börja rätta mina inlämningsuppgifter, hon har några veckor till på sig. Bara jag blir godkänd så blir jag supernöjd.
Imorgon, måndag eftermiddag börjar jag Lindrade vård, den handlar om livets slutskede. Säkert en tung kurs, aldrig kul att prata om döden så. Men säkert väldigt lärorik kurs.
På tisdag eftermiddag har jag psykologi. Hujja hur ska det gå med den kurs. Allt vad denne Freud hittade på. Usch vill inte ens tänka på det. Hoppas vi har en kanonbra lärare.
Fredag förmiddag har jag specialpedagogik. Den kursen handlar om olika funktionsnedsättningar, den kursen är säkert spännande.
Dessa kurser pågår i 6 veckor, så det kommer bli en tuff period. Men jag ska bara fixa det. Bara jag får godkänt. Blir det högre betyg så är det bara plus.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar