söndag 30 september 2012

Vecka 39, lördagens middag

Imorse klev jag och Rebecca upp kl 06,15. Lite väl tidigt för att vara lördag. Men Rebecca ska på basketläger och då är det bara att kliva upp före ottan.
När jag väl kom hem så var det att köra nästa dvs. Mange. Han skulle hjälpa en kompis att måla inne i stan. Efter jag hade gjort det la jag mig och såg en film, till den somnade jag gott. Sov säkert 4 timmar. Hade inte riktigt tänkt mig det. Fick lite panik när jag vaknade och såg vad klockan var. Resten av dagen så tvättade jag lite, för och köpte godis och på vägen hem svängde jag förbi Max. Var inte alls sugen att göra nån mat idag eftersom det bara var jag som var hemma. För nån vecka sedan köpte jag en sån gosig och skönt filt. Jag och Rebecca "bråkar" nästan om vem som ska ha den. Varje kväll tar hon filten och sover med den. Så nu tänkte jag att hon skulle få en egen. Den är köpt på Rusta för 99 kronor, som hittat.

Min middag blev alltså "skräpmat" från Max

Det var så gott!

Rebeccas egna gosiga filt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar