onsdag 2 september 2009

50% idag

Idag har jag börjat jobba 50% och det känns faktiskt ok. Ska in i mera arbetsuppgifter och det känns bra. Har man bara nån så kan man bli himla less och det vill jag inte.
När jag kom hem stupade jag i soffan och somnade.
Rebecca for till en kompis efter skolan och Linus kom hem och gjorde lite läxor som dom har fått. Behövde inte tjata så mycket och det var himla skönt. Det går åt så mycke onödig energi på allt tjat.
Efter middagen började jag stryka gardiner som jag hade tvättat. Rebecca ville prova stryka gardinerna vilket hon jättegärna fick. Hon var duktig som ville hjälpa till och hon tyckte det var kul. Efter det började vi rensa bort lite av hennes kläder, allt var huller om buller i hennes garderob, så nu är det ordning och reda där och man ser vad hon har. Hon ska fotografera sig på skolan imorgon så nu har vi valt ut kläder tills imorgon.
Mange for på tippen en sväng och slängde massa saker som vi inte ville ha. Barnens gamla lager hyllor började Linus skruva isär, dom ska vi elda upp.
Pappa har kommit ner, han ska hjälpa syrrans karl (Roger)att snickra på garaget som dom håller på att bygga.

1 kommentar:

  1. vore kul att se lite bilder med allt nytt i barnens rum

    SvaraRadera