söndag 20 september 2009

Griniga och trötta.

Igår blev det sent för alla. Jag for som sagt till Sara för att hålla henne sällskap en stund. Hon har varit hemma hela veckan med Ida som har/är sjuk och Leif har eller är och jagar älg. Jag kom hem efter halv 11 på kvällen och dröm om min förvåning när Linus och Rebecca fortfarande var vakna. Jag gjorde mig klar för sängen och gick och la mig. Linus och Rebecca var trötta och griniga. Dom satt och spelade monopol och det var lite höga röster, tror väl jag det. Så Mange fick sköta läggningen ensam. Har han inte nog vett att försöka få dom i säng tidigare så får det vara. Ingen hjälp av mig. Men han lyckades bra ändå av det jag hörde. Så han kan bara han vill. Hos Sara åt vi en jättegod äppelpaj. Det kommer jag göra när receptet kommer på hennes blogg. Smaken av äpplen och kanel är så gott.
Inte ska ni tro att Rebecca och Linus sov nå länge idag. Dom retar varandra halvt fördärvade. Men jag har sagt till Mange att det är hans barn idag, inte mina. Haha. Tyckte det var en bra idé, eller vad säger ni?

Idag fyller Olivia 10 år, och ett jättestort GRATTIS till dig. Hoppas du får många presenter och en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar