lördag 19 september 2009

Ljung och lykta.

Idag ska jag på Elias grav och sätta Ljung och även tända ljus, det kommer att bli så fint. Linus och Mange är nu och tar upp båten som skulle göras förra helgen men blev inte av. Rebecca ska fara till Olivia på Mjölkudden.
Idag måste jag även hämta ut vinterjackan jag har betsällt från Ellos, kanonpris, endast 250 kr, den har kostat 599 kr, så det är ett riktigt bra fynd tycker jag. Hoppas den är fin oxå. Vi måste även handla mat, det ekar i kylen. Sen ska jag inför skaffa mig tofflor, jag gillar inte att ha sockar på mig när jag är hemma, men det börjar bli lite kallt om fötterna och mina andra tofflor har gått sönder så nu behöver jag nya. Ska även se om det finns till Linus och Rebecca. Kungen är extra förtjust att busa och bita på våra tofflor, men nu ska jag vara extra sträng med honom med dom nya som ska köpas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar