tisdag 1 september 2009

Hela familjen på cykeltur.

På jobbet var det som vanligt, inget nytt där. Efter jobbet för jag till Elias grav och kollade läget där. När jag kom hem gick jag ut med Kungen, det är alltid kul att komma hem till honom för han blir så glad, helt galet glad. Linus kom hem efter skolan och Rebecca strax därefter.
Eftersom Rebecca snart ska fara till Stockholm och ha på sig scoutskjortan är jag ju tvungen att sy fast märkerna som ska sitta fast på skjortan, vilket inte är lätt kan jag säga. Ska googla på nätet om jag ser hur märkerna ska sitta.
Efter middagen ville Mange cykla till Elias grav, vilket vi alla gjorde. Det var skönt med en cykeltur. Men man får ha hjärtat i halsgropen när Linus cyklar, ibland utmanar han ödet.
Rebecca har lagt sig nu och Linus ska i säng om en stund.
Här kommer lite bilder från våran cykeltur.
Rebecca är redo...
Linus vill inte vara med på bild, men så snabbt cyklade han inte.
Här beger vi oss iväg.
Vi var tvugna stanna på Statoil och pumpa däcken.

Elias grav, min älskade son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar