torsdag 24 september 2009

Livet??

Igår på morgonen var jag på ett möte på Linus skola. Linus pappa skulle oxå vara där, men han dök aldrig upp, jag blev som sagt inte förvånad. Han skulle få behöva höra vad som sas. Det var ett positivt möte, det går jättebra för Linus i skolan, allt går framåt. Det är ett och annat som kan förbättras, men det är bara hans pappa som kan ordna det, ingen annan. En som var med på mötet skulle försöka få tag på Linus pappa och berätta vad som sas.
När jag kom hem från jobbet så skulle jag inte sova, men tyvärr, mina ögonlock blev för tunga. Rebeccas kompis Olivia kom efter middagen. Sara kom lite senare för att gå på en liten promenad, det var så skönt. Det känns som att det var flera veckor sedan vi gick på promenad.
Linus ska till sin pappa idag. Farfar skulle hämta honom från skolan.
Idag känns livet deppigt. Jag saknar Elias nå enormt mycket. Jag ser gravida människor och bebeisvagnar överallt och det är inte så kul, det känns i mitt hjärta. Jag är lite less mitt liv och vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Känslor far hit och dit hela tiden och det är så fruktansvärt jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar