måndag 14 september 2009

Trött och slut.

På jobbet var det som vanligt. Trött var jag men dagen gick ändå rätt så snabbt. Linus kom hem strax efter jag hade kommit hem. Ett paket med kläder till Linus och Rebecca hade kommit som jag hämtade innan jag hämtade Rebecca från skolan.
Till middag har vi ätit lax och potatis. Rebecca ville vara med Olivia så jag for och hämtade henne från Mjölkudden. Sara skulle på nåt möte och Leif skulle vara hemma med Ida som är sjuk. Ska även köra hem henne sen.
Mange for nyss iväg och skulle hjälpa nån kompis, med vad vet jag inte riktigt. Linus håller på att ta upp våran potatis som vi har sått. Jag tror inte det blir så jättemycket, småa lär dom vara ialla fall för blasten har inte vuxit nånting. Fast jag gillar små potatisar bäst. Jag tror att det kommer bli en tidig kväll för mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar