måndag 28 september 2009

Helgen som var.

Jag har inte bloggat nå under hela helgen, det har varit fullt upp.
I fredags tog vi det bara lugnt inväntade lördagen. Vi skulle till Johan och Linda i Råneå. Eftersom vi inte hade några barn denna helg så var det rätt skönt. Innan vi for till Råneå var vi och handlade och jag gjorde även en äppelpaj till efterrätten. Vi hade tänkt fara tidigare, men tiden går så fort ibland så det blev inte riktigt som vi hade tänkt. Vi fick en kanongod middag och dryck, bara sällskapet var oxå helt perfekt. Detta behövde jag verkligen. Göra något annat och komma hemifrån ett tag. Vi sov över där. Som vanligt var vi uppe halva natten. Men det var så mysigt och trevligt. Man vill inte att det ska ta slut.
På söndag tog jag, Linda, David och Kungen en promenad i stormen. Herre gud vad det blåste. Men vi höll oss kvar på marken. Trodde där ett tag att Kungen skulle flyga iväg, tur att jag hade koppel på honom. Det var väldigt skönt att få röra på sig. På eftermiddagen var det dags att åka hemåt, vilket var blandade känslor. Till middag köpte vi pizza, eller Mange åt pizza och jag tog en kycklingrulle. Efter det for jag till Mia en sväng, ännu en liten egen tid helt för mig själv. Det är så skönt att få det. Vi surrade och åt frukt (vi var nyttiga) det var himla tevligt. När jag väl kom hem var det sängen som kallade. Man hade ju inte sovit så många timmar natten innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar